Czy kalendarz wielkoformatowy to dobry pomysł?


Oto kilka powodów, dla których warto zainwestować w reklamę marki za pośrednictwem promocyjnych kalendarzy biznesowych, a szczególnie jeśli jest to kalendarz wielkoformatowy.

Kalendarz z logo – przydatne narzędzie

Jedną z głównych różnic między markowym kalendarzem a większością innych technik marketingowych jest fakt, że kalendarz wielkoformatowy jest praktycznym produktem. Nie ma znaczenia, czy jest to markowy czy nie, tak czy inaczej jest to element, który można aktywnie wykorzystywać codziennie. Podczas gdy ankiety pokazały, że niektórzy ludzie unikają wyraźnych sztuczek marketingowych, ponieważ nie oferują rozwiązania prawdziwego zadania lub problemu – tego samego nie można powiedzieć o markowych kalendarzach. Zaspokajają zapotrzebowanie na daną markę, więc konsument docenia źródło i wielokrotnie naraża się na przekaz reklamowy. W cyfrowej erze komputerowych terminarzy i wirtualnych dzienników prawie każdy biznesmen wciąż używa kalendarzy papierowych. Widać zatem, że w tym produkcie jest coś istotnego, prawda?

Dlaczego jeszcze warto? Dzisiejsze kalendarze mogą być elastyczne i różnorodne – skoro wiemy, że markowe kalendarze są stałą i istotną częścią współczesnego miejsca pracy warto się zastanowić, w jaki sposób Twoja firma może w pełni wykorzystać tę szansę marketingową? Nie wystarczy bowiem po prostu stworzyć kalendarz, dodać logo firmy z przodu i rozdać bezpłatnie swoim klientom. Jeśli Twój kalendarz ma być używany przez cały rok, musi być na tyle atrakcyjny, aby dobrze wyglądał przez cały rok. Jeśli nie masz na niego pomysłu – lepiej oddaj projekt do rąk specjalistów.